Sivut

maanantai 30. maaliskuuta 2020

Irti tupakasta, viikko 1

Jumalauta, viikko ilman röökiä! Ei ehkä kuulosta paljolta mutta mulle se on pirunmoinen saavutus.


Se on sen verran iso saavutus, että uskallan nyt sanoa lopettaneeni tupakoinnin.

Edellisen tekstin jälkeen ajattelin, että miksi turhaan väkisin väännän joka päivä tekstiä, jos siinä ei ole mitään järkevää sisältöä. Kirjoittaminen toki auttaa mielenharhauttamisessa, mutta kirjoittaa voin muutenkin, ei sitä älyvapaata tekstiä ole pakko julkaista.
Jatkossa siis raportoin fiiliksiäni silloin kun on jotain kerrottavaakin :D

Mutta miten tämä pari päivää tässä sitten meni?

Mä keksein uuden mielenharhautuksen, puolisoni harmiksi.
Nyt tänä viikonloppuna on oikein hyvä hetki laittaa vessa uusiksi! 😂

Materiaalit olin hankkinut jo etukäteen, olihan tätäkin hommaa suunniteltu jo kuukausia.
Halvan budjetin remppa, vähän dc-fixiä ja uutta tapettia. Vessamme ei ole paikka jossa vedellä sen kummemmin läträtään, joten uskalsin seinän alaosassa olevat laatat peittää fixillä. Kun se muutama sata 15x15cm muovin palasia oli leikelty, niitä sai alkaa kiinnittelemään.

Ihan oikeesti, mulla meni palojen leikkaamisessa ja kiinnittämisessä ihan koko lauantaipäivä. 😂
Saumojen varmistus silikonilla, ja remppa saa jatkua seuraavana päivänä.
Nikotiinilaastari päätti ottaa hatkat jo aamupäivällä, ja mä kyllä suunnittelin siinä että ihan kohta käyn laittamassa uuden. Illalla huomasin, että empäs muuten laittanutkaan. 
Muutamalla purkalla meni koko päivä, ihan huomaamattani.

Sunnuntaina päätinkin tietoisesti jättää laastarit pakettiin, pärjäsinhän eilenkin oikein hyvin ilmankin.
Huussiremppa jatkuu purkan ja inhalaattorin avustuksella,.
Päätin myös hyväksikäyttää ystäväni ammattitaitoa, ja jättää tapetoinnin hänelle.
Hänelläkin on tupakoinninlopettamisprojekti menossa, ja voin kertoa että varmasti kävi hermoille.
Ähinää, puhinaa ja tuhinaa ja pari kertaa "Oho" ja tapetti olikin jo seinässä!
Kiitos,kiitos, kiitos, itse olisin varmaan nakannut tapettirullat pihalle ensimmäisen vuodan jälkeen. Sen verran on noita hankalia kohtia tuossa kopissa.

ÄNNN- YYY- TEEEEE, NYT on viikko täynnä, kello on 11.00. Minä pystyn, minä voin, hyvä minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti